• Nieuwe ad-interim voorzitter

• Vorige week hebben we via de website de leden van vv Heerde geïnformeerd over het vertrek van Henk Kanter als voorzitter bij onze club. Het algemeen bestuur is toen direct op zoek gegaan naar een vervanger voor deze bestuursfunctie. Tijdens het overleg op maandagavond, 17 februari 2020 hebben wij gesproken met Jos Melenhorst. Velen binnen de vereniging zullen zijn naam wel kennen, want hij heeft vele jaren in het veteranenteam bij vv Heerde het doel verdedigd. Na een prettig gesprek hebben we gezamenlijk besloten, dat Jos Melenhorst tot de Algemene Ledenvergadering in november 2020 zal functioneren als onze ad interim voorzitter en het huidige bestuur is erg blij met deze oplossing. We hopen alle leden hiermee op de hoogte gesteld te hebben van de meest recente ontwikkelingen.