• Update m.b.t. coronamaatregelen

• Beste leden, hieronder volgt een update m.b.t. de coronamaatregelen die wederom zijn aangescherpt.

Gaat mijn wedstrijd door?

A-categorie
    Alle competities in de A-categorie worden per 6 december stilgelegd, de winterstop zal dit jaar dus eerder beginnen.

B-Categorie
    Voor de B categorie geldt dat alle wedstrijden tot de winterstop blijven staan. Zo kan 85% van alle voetballers in elk geval 1x per week sporten.

Opening sportpark voor trainingen
    Er geldt vanaf zondag 28-11-2021 een sluitingstijd voor ons sportpark van 17.00 uur. Amateursport (wedstrijden en trainingen) is tussen 17.00 en 05.00 uur niet meer toegestaan.

Publiek:
    Alle wedstrijden en trainingen worden zonder publiek afgewerkt. Ouders van uitspelende teams hebben een begeleidende functie, zij mogen langs het veld staan, of met een CTB in de kantine wachten. Uit spelende teams beperken het aantal ouders tot een minimum.

Clubhuis:
    Het Clubhuis is op zaterdag geopend van 08.00 uur tot 16.45 uur. Toegang tot het clubhuis krijg je alleen middels een geldig CTB. In het clubhuis 1,5 meter verplicht, daarnaast dien je te zitten op een stoel of barkruk