• Toernooien VV Heerde 2023

vv Heerde “Johnnie Kroeze” Jeugdtoernooi 2023

Beste voetbalvrienden,

Mede door de vele aanvragen en de grote successen van de Molenbeek toernooien kunnen wij met blijdschap melden, dat wij ook in 2023 ons sportpark openen voor alle enthousiaste voetballiefhebbers.

Ons 60 jarig jubileum van de Johnnie Kroeze jeugdtoernooien zal dit jaar dan ook het belangrijkste motto hebben, zoveel mogelijk jeugd weer lekker te laten voetballen.

Teams en elftallen uit alle regio's van Nederland zijn welkom.

Het programma voor de ochtend is van 09:00 t/m 11:45 uur.

Zaterdagochtend 24 juni 2023 speelt de JO7-JM t/m de JO12-JM wedstrijden van minimaal 14 minuten.

Het programma voor de middag is van 12:00 t/m 14:45 uur.

Zaterdagmiddag 24 juni 2023 speelt de JO13-JM en de JO15-JM wedstrijden van minimaal 14 minuten.

Het programma voor de middag is van 15:00 t/m 18:00 uur.

Zaterdagmiddag 24 juni 2023 speelt de JO16-JM en de JO19-JM wedstrijden van minimaal 14 minuten.

Uiteraard zijn er naast de voetbaltrofeeën ook vele andere leuke prijzen te winnen. Win jij met jouw team de penaltybokaal of het gatenspel? Maak kans op leuke uitjes met jouw team! Naast de begeerde voetbaltrofeeën is er ook gedacht aan drinken en wat lekkers en voor de sportieve begeleiders staat de koffie klaar.

Mocht u nog vragen hebben of nadere informatie wensen, kunt u altijd even mailen naar: vvheerdejeugdtoernooi@gmail.com

U kunt uw teams inschrijven via vvheerdejeugdtoernooi@gmail.com

De inschrijving sluit op 1 mei 2023. Wij bevestigen uw inschrijven zo spoedig mogelijk per e-mail. Ook zenden wij in de weken voor het toernooi de poule-indeling, reglement etc. per e-mail naar uw toe. (LET OP VOL = VOL)

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in jullie te mogen ontvangen en te begroeten!

Laten we hopen op weer een succesvol toernooi dus ‘SAVE THE DATE’ zaterdag 24 juni 2023 is het zover!

Met vriendelijke groet,

De toernooicommissie van VV Heerde;   Eric Sontag   06-29000499