• Wedstrijdverslag 03-04-2022 VV Heerde JO9-1 - Robur et Velocitas JO9-1

• Helaas moeten wij de wedstrijd starten zonder de geblesseerde Damian van Hien, welke vorige week een blessure opliep tegen Victoria Boys in het Apeldoornse bos. Hierdoor moet VV Heerde het stellen zonder hun vaste keeper in de thuiswedstrijd tegen Robur et Velocitas. De spannende wedstrijd gaat gelijkwaardig op en hier en daar gaat het er stevig aan toe. Dit levert tot overmaat van ramp twee uitvallers op aan de kant van VV Heerde. Djanilio Rondhuis moet door een ongelukkig duel de wedstrijd staken met een pijnlijke knie en vervolgens blokt Kay Nieuwenhuis een hard schot die vervelend in zijn buik beland. Door het missen van de vaste keeper en het uitvallen van deze twee belangrijke spelers komt VV Heerde niet aan voetballen toe en blijven zij voornamelijk op een kluitje voetballen. Tot overmaat van ramp volgen er nog meer pittige duels, waaraan enkele spelers van VV Heerde een pijnlijke voet overhouden. Hierdoor komt VV Heerde niet lekker in de wedstrijd en benut Robur et Velocitas de kansen. In de slotfase van de wedstrijd neemt Luuk de keepershandschoenen over en laat nog een paar puike reddingen zien. Hoe trots kan een vader zijn dat hij van deze reddingen kan genieten zo van achter het doel bekeken! De eindstand wordt 3-13 maar dit had zeker anders geweest als we geen uitvallers hadden gehad. Bij het nemen van de penalty's reeks rond Lana haar penalty koelbloedig af in het dak van het doel. Het is verstandig om deze wedstrijd maar snel te vergeten en vooruit te blikken op de volgende wedstrijd uit tegen Loenen.

Leiders & Trainers Jeffery Topcu & Erik van der Zwan